Το ελληνικό τμήμα και το Διοικητικό Συμβούλιο του διεθνούς συλλόγου ραδιοερασιτεχνών 5ος Ωκεανός (5th Ocean Club) θα διοργανώσει αφιλοκερδώς και ανιδιοτελώς τον όγδοο διεθνή ραδιοερασιτεχνικό διαγωνισμό (award) ο οποίος είναι αφιερωμένος στην ιστορική “Ολυμπιακή”. Αριθμός πρωτοκόλλου έγκρισης ΑΠΥ Πειραιά: 1061633/06-9-223.
(Με κλικ στις φωτό μεγεθύνονται).
Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές (Ο.Α.) (Olympic Airways) ήταν ο κρατικός αερομεταφορέας από το 1957 έως και το 2009 για την χώρα μας.
SX-CBG BOEING 727-230 |
Το
1957 ο Αριστοτέλης Ωνάσης ήταν ο δημιουργός των «Ολυμπιακών Αερογραμμών» “Olympic Airways” που προέκυψε από την αγορά
της ήδη υπάρχουσας Τ.Α.Ε. (Τεχνικές Αεροπορικές Εκμεταλλεύσεις). Στις 6
Απριλίου του ιδίου έτους έκανε την πρώτη της πτήση από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη.
Ο στόλος της εποχής εκείνης ήταν περί τα 15 ελικοφόρα, μικρά ελαφρά αεροσκάφη,
με 835 συνολικά υπαλλήλους.
SX-BAG DOUGLAS C-47B-20-DK (DC-3) |
SX-BEK AIRBUS A300 |
SX-DAR DOUGLAS DC-6B |
Οι ραδιοερασιτέχνες που θα διακριθούν, θα βραβευθούν με ειδικό Ηλεκτρονικό Βραβείο. Όλοι θα παραλάβουν αναμνηστική QSL κάρτα ηλεκτρονικά.
Το Club 5ος Ωκεανός απαριθμεί διεθνώς 650 περίπου μέλη και είναι όλοι ραδιοερασιτέχνες οι οποίοι έχουν άμεση σχέση με την αεροπορία (π.χ. πιλότοι, μηχανικοί, εκπαιδευτές κ.λπ.).
Οι τέσσερις Έλληνες μέλη του
Club που θα ενεργοποιήσουν τον διαγωνισμό είναι:
1. Πολύδωρος
Σταυρόπουλος SV1AHH (CW - SSB)
2. Γιώργος
Πετράκης SV1GGF (FT4 - FT8 - RTTY)
3. Σταύρος
Παναγιωτόπουλος SV1JFL (FT8 – RTTY - SSB)
4. Γεώργιος Τσιράκης SV1QVA (SSB)
+ Ζαχαρίας
Βελίσσαρης SV3GLL/ SK2022 #595 (Award Manager), μέλος
από τον Σεπτέμβριο του 2020. Απεβίωσε τον Αύγουστο 2022.
+ Νικόλαος
Κουφουδάκης SV1QA/ SK2022 #612, μέλος από τον
Φεβρουάριο 2022. Απεβίωσε τον Δεκέμβριο 2022.
SX-BCA 737-284 |
DOUGLAS C-54E-15-DO SKYMASTER |
Ø
Σκοπός και αντικείμενο του διαγωνισμού:
Ø Συμμετέχοντες:
· Όλοι
οι αδειούχοι ραδιοερασιτέχνες από κάθε επίσημη ραδιοχώρα του πλανήτη.
· Οι απανταχού ακροατές (SWL= Short Wave Listeners) των βραχέων (HF), αλλά και ακροατές των VHF - UHF.
Ø Βραβείο:
SX-OAD BOEING 747-212B |
https://hamlog.online/club/5ocean/
http://www.hamclub.ru/ https://rv6amz.ru/
Ø Διάρκεια διαγωνισμού:
Έναρξη 2 Οκτωβρίου 2023 (00.00 UTC)
και λήξη 20 Οκτωβρίου 2023 (00.00 UTC).
Ø Διαμορφώσεις εκπομπών:
Φωνή (SSB), CW, FT8, FT4, RTTY.
Ø Μπάντες εκπομπών:
Οι εκπομπές με το Ειδικό Διακριτικό Κλήσης SX52OΑ θα γίνονται στις ραδιοερασιτεχνικές μπάντες στα βραχέα κύματα (HF), VHF, UHF,
{160Μ, 80M, 40M, 30M, 20M, 17M, 15M, 12M, 10M, 6M, 2M and 70CM}.
Ø Απονομή βραβείου - Βαθμολογία:
SX-DAL DE HAVILLAND 106 COMET 4B |
Για
κάθε ραδιοεπαφή (QSO) ή
για λήψη από ακροατές (SWL= Short Wave Listener) με:
·
το ειδικό διακριτικό SX52OA δίδονται 10 βαθμοί.
· μέλη του κλαμπ «5th Ocean» δίδουν 5 βαθμούς.
Τα
επαναλαμβανόμενα QSO επιτρέπονται μόνο σε διαφορετικές μπάντες και
διαφορετικούς τρόπους διαμόρφωσης.
Όλοι οι τύποι ψηφιακών επικοινωνιών (RTTY, PSK, MFSK, SSTV, JT65, FT8, FT4) υπολογίζονται ως ένας τύπος DIGI.
Ø Κάρτες επιβεβαίωσης λήψης (QSL):
QSL card SX52OA |
Ø Απαγορευτικός όρος:
SX-DFA AIRBUS A340-313X |
- χρημάτων με οποιονδήποτε τρόπο (IBAN, Paypal κ.λπ.)
- διεθνών ταχυδρομικών κουπονιών (I.R.C.)
- U.S.D. (green stamps).
Ø Συμπληρωματικοί όροι:
Παρακαλούμε πολύ:
1. όπως
τηρούνται οι κανόνες που προβλέπονται από την νομοθεσία και τον κώδικα της διεθνούς ένωσης
ραδιοερασιτεχνών,
2. για
την ευγένεια και την υπομονή όλων των συμμετεχόντων στις περιπτώσεις που δεν
ακούγονται από τους ενεργοποιητές του διαγωνισμού λόγω πολλών ταυτόχρονων
εκπομπών στην ίδια συχνότητα,
3. να
αποφεύγονται οι συντονισμοί και οι δοκιμές στη συχνότητα εκπομπής του SX52OA γιατί δεν θα είναι δυνατή η
λήψη των σταθμών που θέλουν να συμμετάσχουν και θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση,
4. η
συντομία στη συνομιλία θα είναι χαρά για όσους θα αναμένουν,
5. μην
χρησιμοποιείτε υπολογιστή στη διαμόρφωση CW,
6. όπως
αναζητήσετε τις οδηγίες για την εύρεση μελών του 5ου Ωκεανού που
εκπέμπουν εκείνη τη στιγμή online,
στη διεύθυνση:
http://sv1ahh.blogspot.com/2022/06/5_17.html
εναλλακτικά
μπορούν να ακολουθηθούν οι οδηγίες που αναγράφονται στη διεύθυνση: http://sv1ahh.blogspot.com/2022/06/online-spots-ha8tks.html
Η υπομονή σας και η τήρηση των όρων θα είναι μεγάλη ευχαρίστηση για εμάς.
Πολλές ευχαριστίες από την ομάδα ενεργοποίησης SX52OA.
Για πληροφορίες και παρατηρήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού υπεύθυνος θα είναι ο κ. Πολύδωρος Σταυρόπουλος (SV1AHH):
email: sv1ahh@yahoo.gr
Ø Λίγα λόγια για την Ιστορία της Ολυμπιακής:
Στις 30 Ιουλίου 1956 ο Αριστοτέλης Ωνάσης
υπογράφει την σύμβαση για την εξαγορά της εταιρείας Τ.Α.Ε (Τεχνικές Αεροπορικές Εκμεταλλεύσεις).
SX-BKD BOEING 737-484 |
SX-BBK NAMC YS-11A -220 |
Στις 6 Απριλίου 1957 ιδρύει την Ολυμπιακή Αεροπορία (Olympic Airways), εταιρεία εναερίων μεταφορών με έδρα την Αθήνα. Την ίδια ημέρα πραγματοποιείται και το πρώτο δρομολόγιο της εταιρείας από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη με αεροσκάφος DC-3 και κυβερνήτη τον Παύλο Ιωαννίδη.
Την 1η Ιουνίου 1966 πραγματοποιείται
το πρώτο υπερατλαντικό δρομολόγιο από την Αθήνα στην Νέα Υόρκη. Το 1968 την 1η
Νοεμβρίου εκτελείται το πρώτο δρομολόγιο προς Αφρική στην πόλη του
Γιοχάνεσμπουργκ μέσω Ναϊρόμπι. Το 1969 την 1η Απριλίου πραγματοποιείται
η πρώτη πτήση προς το Μόντρεαλ του Καναδά.
SX-DBC BOEING 707-384C |
Στις 3 Μαρτίου του 1972 πραγματοποιείται η
πρώτη πτήση προς το Σίδνεϊ της Αυστραλίας
με αεροσκάφος Boeing 707
με την ονομασία ‘’City
of Athens’’.
Το 1973 στις 22 Ιανουαρίου ένα θλιβερό
γεγονός συγκλονίζει την Ελλάδα. Ο γιός του ιδρυτή της εταιρείας Αλέξανδρος
Ωνάσης τραυματίζεται πολύ σοβαρά και υποκύπτει στα τραύματα του δύο ημέρες
αργότερα μετά την συντριβή του αεροσκάφους Piaggio 136L2 στο οποίο επιβαίνει ως χειριστής στο
πιλοτήριο. Το τραγικό γεγονός αποτελεί την αρχή του τέλος για την Ολυμπιακή
Αεροπορία του Αριστοτέλη Ωνάση.
Στις 10 Δεκεμβρίου του 1974 ο Αριστοτέλης
Ωνάσης καλεί την κυβέρνηση επικαλούμενος την σύμβαση που είχε υπογράψει με το
Ελληνικό Δημόσιο να αναλάβει την Ολυμπιακή Αεροπορία εντός έξι μηνών. Την 1η
Ιανουαρίου 1975 το Ελληνικό Δημόσιο αγοράζει από τον Αριστοτέλη Ωνάση την
Ολυμπιακή Αεροπορία και η εταιρεία πλέον
ελέγχεται από κρατική διοίκηση.
Το 2009 στις 23 Μαρτίου υπογράφεται η σύμβαση
για την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας από την εταιρεία MIG και την 1η Οκτωβρίου του
ίδιου έτους η MIG
αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο και μετονομάζει την εταιρεία από Olympic Airways σε Olympic Air.
Ο στόλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας αρχικά αποτελείτο από εμβολοφόρα αεροσκάφη Douglas DC-3, DC-4, DC-6 αρκετά από τα οποία προέρχονταν από την Τ.Α.Ε. . Ακολούθησαν τα πρώτα τζετ De Havilland Comet 48 (1960) και Boeing 707-320 το 1966. Στον στόλο προστέθηκαν Boeing 720-051Β (1972), 727-200 (1969), 737-200 (1976), 737-400 (1991), 747-200 (1973) αλλά και Airbus A300-B4 (1979), A300-600 (1991), A340-300 (1999).
---------------------------------------------------------------------------------------------------
RULES of the
AMATEUR RADIO AWARD SX 52 ΟΑ. Activation 2-20 October 2023.
(52 years of Olympic Airways) (1957-2009)
The Greek section of the international amateur radio 5th Ocean Club and the council of it activates (non-profit) the eight international radio amateur award which is dedicated to the 52 years of Olympic Airways. This Club has 650 members worldwide and they are all radio amateurs who have a direct connection with aviation (pilots, paratroopers, engineers, instructors, etc.).
We are honored
to be 4 Greek amateur radio members in it:
Polydoros Stavropoulos SV1AHH #555 (Leader of the club for Greece), joined in
October 2019.
George Petrakis SV1GGF #556 (Director of the SVIAFA project), member since
November 2019.
Stavros Panagiotopoulos SV1JFL #614, (Award designer) member since February 2022.
George Tsirakis SV1QVA #626, (Award Manager) member since September 2022.
+ Zacharias Velissaris SV3GLL/ SK2022
#595, member since September 2020. He died in August 2022.
+ Nikolaos Koufoudakis SV1QA/ SK2022
#612, member since February 2022. He died in December 2022.
Purpose and object of the award:
We remmember and honor the 52 years of the historic "Olympic Airways". Tthe
Greek section and the council of 5th Ocean Club activates a non-profit international award for amateur radio with the Special Call Sign SX52OA (52 years of Olympic Airways)
Participants:
• All licensed
radio amateurs from every official radio country on the planet.
• The Short Wave Listeners (SWL).
Award:
With the support of the Hamlog.online website and the international 5th Ocean Club, a high-resolution color award (A4 size) will be awarded automatically and free of charge electronically to those who fulfill the conditions of the competition (accumulation of 52 points). The awards will be issued from the online addressES: https://hamlog.online/club/5ocean/ AND http://www.hamclub.ru/ https://rv6amz.ru/
Activators:
The four Greeks members of the Club who will activate the award are:
1. Polydoros
Stavropoulos SV1AHH #555 (CW - SSB)
2. George
Petrakis SV1GGF #556 (FT4 - FT8 - RTTY)
3. Stavros
Panagiotopoulos SV1JFL #614, (FT8 – SSB)
4. George Tsirakis SV1QVA # 626 (SSB)
Duration:
Starts 2 October
2023 (00.00 UTC) and ends 20 October 2023 (00.00 UTC).
Bands:
Transmissions
with the Special Call Sign SX52OA will be made on the amateur radio bands in
the shortwave (HF), VHF, UHF,
{160M, 80M, 40M, 30M, 20M, 17M, 15M, 12M, 10M, 6M, 2M and 70CM}.
Awarding - Rating:
The required
number of points to be accumulated to qualify for the award (diploma) is 52.
For each QSO or
for reception by listeners (SWL= Short Wave Listener) with:
• the special call
sign SX52OA gives 10 points.
• members of the
"5th Ocean" club gives 5 points.
Repeated QSOs
are only allowed on different bands and different modulation modes.
All types of
digital communications (RTTY, PSK, MFSK, SSTV, JT65, FT8, FT4) count as a DIGI
type.
Confirmation of Reception (QSL) Cards:
QSL cards will be sent the next day free of charge electronically to all radio amateurs who did QSO with SX52OA. The shipment will be made through the two websites: eQSL and Hamlog.online. Contacts (adif files) will be posted at the end of each day to the eQSL, Hamlog.online, hamclub.ru, QRZCQ.com, QRZ.com, Clublog.org and lotw.arrl.org.
Prohibitory term:
Paper cards will
not be accepted by post office or Bureau.
It is not allowed sending the
following to the activators:
• money in any
way (IBAN, Paypal, etc.)
• international
postal coupons (I.R.C.)
• U.S.D. (green stamps).
Additional terms:
Please:
1. follow the rules provided by the legislation and the code of the International Association of Radio Amateurs,
3. avoid tuning and testing to the frequency of the SX52OA broadcast frequency because it will not be possible to
receive the stations that want to participate and there will be a long delay,
4. brevity in conversation will be a joy to those who
wait,
5. do not use computer in CW configuration,
6. read directions how you will find members of the
5th Ocean to the:
http://sv1ahh.blogspot.com/2022/06/5_17.html
alternatively
you can follow the instructions at:
http://sv1ahh.blogspot.com/2022/06/online-spots-ha8tks.html
We kindly request for your patience and compliance with the terms. Let this competition be a great pleasure for all of us.
Polydoros
Stavropoulos (SV1AHH) will be responsible for information and comments
throughout the competition:
email: sv1ahh@yahoo.gr
The SX52OA activation team.
History of Olympic airways
On July 30, 1956, Aristotle Onassis signed the contract for the acquisition of TAE (Technical Aviation Operations).
On April 6, 1957,
he founded Olympic Airways, an air transport company based in Athens. On the
same day, the first route of the company from Athens to Thessaloniki takes
place with a DC-3 aircraft piloted by Pavlos Ioannidis.
On June 1, 1966,
the first transatlantic route from Athens to New York took place. In 1968, on 1 November, the first route to
Africa operated to the city of Johannesburg via Nairobi. In 1969, the first flight to Montreal, Canada,
took place on 1 April.
In 1971 the number
of passengers flying with Olympic Airways exceeded 2,000,000 and its fleet
consisted of 24 aircraft. On August 2nd of the same year, Alexander Onassis
founded the first subsidiary of the company, Olympic Aviation, to serve the
small airports of Greece.
On March 3, 1972,
the first flight to Sydney, Australia took place with a Boeing 707 aircraft
named "City of Athens".
In 1973, on January
22, a sad event shocked Greece. The son of the company's founder Alexander
Onassis is seriously injured and succumbs to his injuries two days later after
the crash of the Piaggio 136L2 aircraft in which he is a pilot in the cockpit.
The tragic event is the beginning of the end for Aristotle Onassis' Olympic
Airways.
On December 10,
1974, Aristotle Onassis called on the government, citing the contract he had
signed with the Greek State, to take over Olympic Airways within six
months. On January 1, 1975, the Greek
State bought Olympic Airways from Aristotle Onassis and the company was
controlled by state administration.
In 2009, on March 23rd,
the contract for the acquisition of Olympic Airways by MIG was signed and on October
1st of the same year MIG took full control and renamed the company from Olympic
Airways to Olympic Air.
The Olympic Airways fleet initially consisted
of Douglas DC3, DC4, DC-6 piston aircraft, several of which came from
TAE. This was followed by the first jets De Havilland Comet 48 (1960)
and Boeing 707-320 in 1966. Additional aircraft that were added to the
fleet were the following: Boeing 720-051B ( 1972),
727-200 (1969), 737-200 (1976), 737-400 (1991), 747-200 (1973)
and Airbus A 300-B 4 (1979) , A300-600 (1991), A340-300 (1999).
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Положение о днях активности,
посвященные 52-летней истории «Олимпийских Авиалиний»
Клуб
радиолюбителей-авиаторов «Пятый Океан» по инициативе и при непосредственном
активном участии Греческой секции клуба со 2 октября 2023 года (00:00 UTC) по
20 октября 2023 года (00:00 UTC). проводит Дни активности, посвященные 52-летней
истории «Олимпийских Авиалиний».
История
образования «Олимпийских Авиалиний» относится к 30 июля 1956 года, когда
Аристотель Онассис подписал контракт на приобретение TAE (Technical Aviation
Operations).
6
апреля 1957 года он основал «Olympic Airways», авиатранспортную компанию,
базирующуюся в Афинах. В тот же день состоялся первый рейс компании из Афин в
Салоники на самолете DC-3, пилотируемом Павлосом Иоаннидисом.
1
июня 1966 года состоялся первый трансатлантический рейс из Афин в Нью-Йорк.
В
1968 году, 1 ноября, был открыт первый рейс в Африку в город Йоханнесбург через
Найроби.
В
1969 году первый рейс в Монреаль, Канада, состоялся 1 апреля.
В
1971 году число пассажиров, летевших авиакомпанией «Olympic Airways», превысило
2 000 000, а ее парк состоял из 24 самолетов. 2 августа того же года Александр
Онассис основал первую дочернюю компанию компании «Olympic Aviation», для
обслуживания небольших аэропортов Греции.
3 марта 1972 года состоялся первый рейс
в Сидней, Австралия, на самолете Boeing 707 под названием «City of Athens».
В
1973 году, 22 января, Грецию потрясло печальное событие. Сын основателя компании
Александр Онассис серьезно ранен и скончался от полученных травм два дня спустя
после крушения самолета Piaggio 136L2, в кабине которого он был пилотом.
Трагическое событие стало началом конца для авиакомпании «Olympic Airways»
Аристотеля Онассиса.
10
декабря 1974 года Аристотель Онассис призвал правительство, сославшись на
контракт, который он подписал с греческим государством, в течение шести месяцев
взять на себя управление «Olympic Airways».
1
января 1975 года греческое государство купило «Olympic Airways» у Аристотеля
Онассиса, и компания перешла под контроль государственной администрации.
В
2009 году, 23 марта, был подписан контракт о приобретении «Olympic Airways» компанией
MIG, а 1 октября того же года MIG получила полный контроль и переименовала
компанию из «Olympic Airways» в «Olympic Air».
Парк «Olympic Airways» первоначально состоял из поршневых самолетов Douglas DC3, DC4, DC-6, несколько из которых поступили из TAE. За этим последовали первые реактивные самолеты De Havilland Comet 48 (1960) и Boeing 707-320 в 1966 году. В парк были добавлены следующие дополнительные самолеты: Boeing 720-051B (1972), 727-200 (1969), 737-200 (1976), 737-400 (1991), 747-200 (1973) и Airbus A 300-B 4 (1979), A300-600 (1991), A340-300 (1999).
Клуб радиолюбителей-авиаторов «Пятый Океан» по инициативе и при непосредственном активном участии Греческой секции клуба со 2 октября 2023 года (00:00 UTC) по 20 октября 2023 года (00:00 UTC). проводит Дни активности, посвященные 52-летней истории «Олимпийских Авиалиний». Из Греции будет звучать временный позывной сигнал SX52OA (52 года истории «Olympic Airways» 1957-2009). В составе команды греческие радиолюбители клуба «Пятый Океан», которые планируют работы следующими видами связи::Полидорос Ставропулос SV1AHH #555 (CW); Джордж Петракис SV1GGF #556 (FT4 - FT8 - RTTY); Ставрос Панайотопулос SV1JFL #614, (FT8 – SSB); Джордж Циракис SV1QVA # 626 (SSB). Учрежден диплом «52 года «Olympic Airways» 1957-2009», посвященный этому событию.
Приглашаются радиолюбители и наблюдатели всех стран мира для проведения радиосвязей/наблюдений с радиолюбителями членами клуба «Пятый Океан» на диапазонах 1,8 - 28 MHz и УКВ.
Условия выполнения диплома «52 года «Olympic Airways» 1957-2009».
Связи на диплом засчитываются с 02.10.2023
г. (00:00 UTC) по 20.10.2023 г. (00:00 UTC)
Необходимое число очков, которое необходимо набрать для выполнения условий диплома – 52.
Порядок начисления очков:
- За QSO/SWL с греческими радиолюбителями,
членами клуба «Пятый Океан», работающими специальным временным позывным SX52OA - 10 очков.
- За QSO/SWL с радиолюбителями, членами клуба «Пятый Океан» - 5 очков.
Повторные QSO разрешены только на разных
диапазонах и разными видами излучения.
Все виды цифровых связей (RTTY, PSK, MFSK, SSTV, JT65, FT8 и др.) засчитываются как один вид DIGI.
ВНИМАНИЕ! Члены клуба «Пятый Океан»,
могут получить диплом только как активаторы в дни активности с 02.10.2023 г. по
20.10.2023 г.
Активаторам, членам клуба «Пятый Океан»,
диплом с номером по порядку с индексом «А», выдается в зависимости от
количества QSO, проведенных в дни активности с 02.10.2023 г. по 20.10.2023 г.:
- 3 класс диплома за 100 QSO.
- 2 класс диплома за 250 QSO;
- 1 класс диплома за 500 QSO;
- диплом «Мастер» за 1000 QSO.
Диплом выдается бесплатно в электронном
виде через ресурс: https://hamlog.online/club/5ocean/957/ http://www.hamclub.ru/ или https://rv6amz.ru/
Наблюдателям диплом выдается на
аналогичных условиях
Обязательным условием является подтверждение QSO на ресурсе https://hamlog.online/club/5ocean/957/ http://www.hamclub.ru/ или https://rv6amz.ru/
QSL от SX52OA будут отправляться на
следующий день бесплатно в электронном виде всем радиолюбителям, которые провели
QSO с SX52OA, через два веб-сайта: eQSL-сс и Hamlog.online.
Все проведенные радиосвязи с SX52OA (файлы в формате *adif) будут публиковаться в конце каждого дня на eQSL.сс, Hamlog.online, hamclub.ru, QRZCQ.com, QRZ.com, Clublog.org и lotw.arrl.org
ВНИМАНИЕ!
- Бумажные карточки не принимаются
почтовыми отделениями или бюро.
- Не допускается отправка активаторам:
• деньги любым способом (IBAN, Paypal и
т.д.)
• международные почтовые купоны (I.R.C.)
• доллары США
Команда SX52OA обращается к
радиолюбителям с дополнительной просьбой:
• соблюдайте правила, предусмотренные
законодательством и кодексом Международной ассоциации радиолюбителей,
• избегайте настройки и тестирования на
частоте SX52OA, поскольку будет невозможно принять станции, которые захотят
принять участие, и произойдет длительная задержка.,
• краткость в разговоре доставит радость
тем, кто ждет проведения связи,
• не используйте компьютер в
конфигурации CW,
• прочитайте инструкции о том, как вы можете
найти членов клуба «Пятый Океан» по спотам: http://sv1ahh.blogspot.com/2022/06/5_17.html.
В качестве альтернативы вы можете следовать инструкциям по адресу: http://sv1ahh.blogspot.com/2022/06/online-spots-ha8tks.html
Команда SX52OA убедительно просит всех
проявить терпение и соблюдать условия.
Пусть это соревнование доставит всем нам
огромное удовольствие.
Полидорос Ставропулос (SV1AHH) будет
отвечать за информацию и комментарии на протяжении всего соревнования:
электронная почта: sv1ahh@yahoo.gr
Команда SX52OA заранее благодарит всех участников.
Клуб радиолюбителей-авиаторов «Пятый
Океан»:
https://www.aviaham.org
https://www.aviaham.club